za najlepsze animacje. Czekam na "Finding Dory".
Gościu jest Spielbergiem pośród animowanych twórców, a tu tak mało wpisów, że aż wstyd. Widac niektórzy olewają te głupie bajeczki;)
Jak mało kto potrafi zrobić bardzo dobry film animowany na dzisiejsze czasy.. Oby tak dalej choć widzę że powoli przenosi sie na filmy fabularne..
1. WALL·E - 7+/10 2. Bug's Life - 6/10 3. Finding Nemo - 6/10 4. John Carter - 5/10
umie robic bajeczki dla dzieci(czytaj dla mnie):D
chyba pierwszy jego poważniejszy film, bo do tej pory same animacje. Zobaczymy co z tego wyjdzie...